יום שני, 2 ביולי 2012

האחות של...השכן

תמונות לא מהאלבום המשפחתי

 אני מנסה כבר שבועיים לכתוב על סולנג' נואלס ולא יוצא לי,החלטתי להתאמץ ו'על הדרך' הבנתי למה ..(ולא מדובר במשבר כתיבה)    


האחות של.. השכן
 

האחות הקטנה(26)של ביונסה החלה את הקריירה שלה בתור רקדנית וזמרת ליווי של אחותה, בהמשך ניסתה לפצוח בקריירה מוסיקלית נפרדת שלא כל כך צלחה. 
לאחרונה, בעצת אחותה שרצתה אותה קרוב אליה, עברה סולנג' עם בנה הקטן שנולד כשהיתה בת 17 לניו יורק,
את דרכה בעיר היא החלה בניסיונות להשתלב בסצינה היותר 'אינדית' של העיר שמתקיימת מרחוב 14 ומטה באיזורים כמו ה'לואר איסט סייד', צ'יינה טאון, וברוקלין, שם היא מופיעה לפעמים כדיג'יי במסיבות ובעיקר מנסה ליצור, בניגוד לאחותה שהתדמית שלה מאוד מהוקצעת ומוקפדת, תדמית נינוחה יותר, יומיומית, אנושית.   
 
  מדברים על זה שהיא הפכה לאייקון אופנה, והיא אכן מופיעה לאחרונה בכל המסיבות וההשקות הנוצצות והשוות ולובשת בגדים שמעוררים דיון ברשת
















                                                      

הגעגוע נעשה יותר נוח ?
מה שקרה לדעתי, זה שברגע שביונסה נעלמה לכמה רגעים כל המכורים(כולל אותי!) חיפשו משהו שיזכיר את המלכה האם שהפכה בן לילה בעיקר לאם, משהו שיהפוך את הגעגוע ליותר נוח..
סולנג' היתה שם : יש להן את אותו שם משפחה והן אפילו די דומות.
 
חשבתי שאולי יהיה מעניין לכתוב עליה כיוון שבניגוד לביונסה שהמראה שלה מאוד נוטה לכיוון המראה האמריקאי ה׳לבן׳ (כמו כל כוכבת שחורה שהצילחה לכבוש את המיינסטרים אבל זה כבר נושא לפוסט אחר) -
ביונסה מחליקה את השיער,שמה לו תוספות ארוכות, צובעת אותו בצבעים בהירים, ויש הטוענים שהיא אפילו משתמשת בקרם להבהרת הפנים (אני לא מאמינה לסיפור הקרם אבל לא צריך להיות מומחה פוטושופ כדי לראות שעור הפנים שלה מובהר בתמונות ).
נואלס הקטנה באופן בו היא מתלבשת מבטאת דווקא גאווה במסורת האפרו-אמריקאית: 
 
  סולנג' שומרת על מראה טבעי יותר עם 'שיער בסגנון שחור'(שצומח לגובה ולא לאורך)ומפתיעה עם מטפחות ראש שקשורות בסגנון 'שחור', המסיטות את מבט המסתכל למעלה (כך המטפחת מתפקדת ככתר גאווה במסורת ובהיסטוריה האפרו-אמריקאית היא ימי העבדות ).
שיער ב'סגנון שחור'
מטפחת ראש ב'סגנון שחור'
 
 
 
 
 
 
 
 
 






אופנת רחוב-הכל הולך עם הכל
סולנג' לובשת בגדים שיש בהם הדפסים אפריקאים, המשולבים עם פריטים מסגנונות שונים, כמאפיין מרכזי של הסגנון האפרו-אמריקאי שמקורו כאמור בימי העבדות, בו הכל הולך עם הכל(מחוייט,עם ספורטיבי,עם יומיומי)מראה שכבש את סצינת אופנת הרחוב העולמית.



 
 
סולנג' בהדפסים אפריקאים  boxing kitten
 
 
לוק מדליק
שיק או שוק ? לא החלטתי
 
הצרפתים מתלהבים.. והם מבינים
 
 
 

 





















לובשת קוואלי ומה 
אם להודות על האמת למרות הסגנון שמתגבש ומבטא אמירה לגבי התרבות האפרו-אמריקאית וכו' וכו' סולנג' לא ממש עושה לי את זה.... יש שם אג'נדה(עפ' מילון קום איל פו החדש) אבל אין שם פרסונה.             בגדים וסגנון זה טוב ויפה אבל כדי להיות אייקון אופנה צריך אישיות, שיהיה מה להעריץ מתחת לבגדים.         



















תתקשתו,תעיזו,תהיו עצמכם

מעריצה, 
אחינועם

2 תגובות: