יום שבת, 11 באוגוסט 2012

המנצחים של המשחקים האולימפיים הם המפסידים

Ashish for Topshop


 דווקא בזמן שעינינו נשואת למנצחים במשחקים האולימפיים עולה בי המחשבה שזו בכלל היתה השנה של  ה"לוזרים". 



Ashish for Topshop
.. 





Ashish for Topshop
הלוזרים הם אלה שכיכבו ב"מדד המגניבות" השנה, אחרת איך הייתם מסבירים את העובדה שמשקפי הראייה עם המסגרת העבה שהיו שייכים פעם ל"לוזר" של הכיתה נחשבים היום "סקסיים" ואופנתיים?, שהמוני המעריצים של ליידי גאגא עונים בהתלהבות כשהיא מכנה אותם "little monsters" ? שבתחרויות מסוג כוכב נולד הזוכה במקום השני הוא זה שבדרך כלל יצליח יותר ושברגעי האמת של ההצבעות כולם מתייצבים דווקא לצדו של ה"אנדרדוג"? 
  
Ashish for Topshop
"so uncool to be a "Gold Digger

אנחנו לא אוהבים להזדהות עם ה-״perfect 10״ אם להשתמש בעגת המשחקים האולימפיים, אלא עם זה שמעליו אנחנו יכולים קצת 'להתנשא' ואולי אפילו להרגיש קצת יותר טוב עם עצמנו. 

דווקא בימים אלה שחברות האופנה הגדולות מוציאות קולקציות פטריוטיות בהשראת המשחקים האולימפיים המלוות בסיסמאות כמו "קח את הזהב" או "להפסיד זו לא אופציה", טופשופ הוציאה תחת ידיו של המעצב אשיש גופטה 'קולקציית קפסולה' של 9 פריטים בלבד המתייחסת לכל עניין המנצחים באירוניה ובהומור:בקולקציה אפשר למצוא גזרות ספורטיביות יחד עם כיתובים כמו "לוזר", ״מקום שני״ או ״אני אוהב ספורט״. אשיש אמר על הקולקציה שהוא עצמו היה גרוע בספורט ותמיד היה האחרון להיבחר לקבוצת הכדורגל ולכן הוא היה רוצה להקדיש את הקולקציה דווקא ל"אנדרדוג", לזה שהגיע לקו הסיום אחרי כולם , לזה שלא זכה במדליה....
Adidas for the Olympics

את הקולקציות של אשיש מאפיינת תמיד אירוניה והרבה חוש הומור, חוש הומור הוא זה שברגעי משבר יכול להחזיר אותנו לפרופורצית כמו שאומרת סבתא גולי(סבתא של אורן), אפרופו פרופורציות(אפרופורציות), אחד הסטטוסים המטוקבקים ביותר בתקופה האחרונה היה של בחור שטען שצריך להכניס לכל תחרות אולימפית אדם אחד 'נורמלי',כדי שניכנס לפרופורציות,בחור אחר ענה לו שזה רעיון מצויין ושרצוי להחדיר אותו גם לתחומים אחרים בחיים כמו למשל בפורנו.. 





תנצחו, תפסידו,תצחקו ו..תיכנסו לפרופורציות
"Cause you're amazing just the way you are "
אחינועם .


"החיים הם יאור, המצוקה מצולה וחוש ההומור הוא גלגל הצלה" (סבתא גולי)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה